تاخیر در قاعدگی به دلیل مصرف دارو

دانشنامه فرزند: سوالی که در ادامه مطالعه می‌فرمایید توسط یکی از مخاطبان ارسال شده است. شما نیز می‌توانید با ارسال سوالات خود به سامانه مشاوره دکترهمراه با کارشناسان سامانه مشورت کنید. کارشناسان سامانه مشاوره دکترهمراه در کمترین زمان، پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر و ارسال سوال کافیت به صفحه «ارسال سوال» در سامانه مراجعه نمایید.

سوال مخاطب:

کاربر ناشناس:

زنی 33 ساله هستم و یه بچه 9 ماه دارم. تو این ماه یه رابطه مشکوک داشتم پریودیم 15 روز عقب افتاد، بعدشم تو این ماه دوری پریودی 5 روز بود ماه های قبل 7 روز بود. در ضمن توی این ماه حدود 30 قرص مسکن، 3 تادگزا، 3 تا حساسیت، 2 تا آمپول عفونت زدم. احتمال داره دوری پریودیم به خاطر این کم شده؟

پاسخ کارشناس:

سمیه حاجبی (کارشناس مامایی):

داروهایی که استفاده کردید ربطی به دوره پریود شما ندارد.

هشدار: پاسخ فوق توسط کارشناس سامانه و با توجه به اطلاعات درج شده در پرونده کاربر می‌باشد. این مشاوره مختص به این کاربر است، توصیه آن به دیگر کاربران بدون بررسی شرایط صحیح نیست. در این زمینه لطفاً ابتدا با پزشک خود مشورت کنید.

مطلبی که مطالعه نمودید، پیرامون موضوع «بیماری» واقع در بخش «خانواده» می‌باشد. در ادامه مطالعه تعدادی از مطالب مشابه از لحاظ محتوا و موضوع را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

همچنین شما می توانید با عضویت در کانال تلگرام دانشنامه فرزند هر روز مطالب مفید و معتبر ما را دنبال نمایید.

هشدار جدی: پاسخ‌های ارسالی توسط کارشناسان، تنها جنبه اطلاع‌رسانی و آموزشی داشته و توصیه پزشکی تخصصی تلقی نمی‌شوند و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان دانست. اگر شما هر گونه نگرانی در مورد سلامتی خود و یا فرزندتان دارید، بهتر این است مستقیما با یک پزشک حرفه‌ای و یا یک متخصص بهداشت و درمان مشورت کنید. در عموم موارد، تشخیص صحیح پزشکی تنها توسط معاینه حضوری و دقیق و انجام آزمایش‌های مورد نیاز امکان‌پذیر است.

ارزیابی و توصیه
اولین ارزیابی را شما انجام دهید!

مطالب پیشنهادی

سایر مطالب مرتبط

پاسخ کارشناسان