دانشنامه فرزند

ممکن است مصرف قرص ال دی باعث اختلال در قاعدگی شود؟

دانشنامه فرزند: سوالی که در ادامه مطالعه می‌فرمایید توسط یکی از مخاطبان ارسال شده است. شما نیز می‌توانید با ارسال سوالات خود به سامانه مشاوره دکترهمراه با کارشناسان سامانه مشورت کنید. کارشناسان سامانه مشاوره دکترهمراه در کمترین زمان، پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر و ارسال سوال کافیت به صفحه «ارسال سوال» در سامانه مراجعه نمایید.

سوال مخاطب:

کاربر ناشناس:

من ماه پیش بخاطره مسافرت رفتن ده روز قرص ال دی خوردم. امکانش هست که این ماه دچار اختلال بشم؟ سیکلم ۲۸ روزه است الان دو روزه که تاخیر دارم ۲۳ شهریور پریود بودم. امکانش هست که باردار باشم؟

پاسخ کارشناس:

مهدیه سیل‌سپور (کارشناس مامایی):

چون داروی هورمونی هستش، اگه بسته های کامل مصرف نشن، روی پریود اثر داره. اگر شک دارید باردار هستید بعد از یک هفته تاخیر آزمایش خون انجام بدید.

مطلبی که مطالعه نمودید، پیرامون موضوع «روابط» واقع در بخش «خانواده» می‌باشد. در ادامه مطالعه تعدادی از مطالب مشابه از لحاظ محتوا و موضوع را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

همچنین شما می توانید با عضویت در کانال تلگرام دانشنامه فرزند هر روز مطالب مفید و معتبر ما را دنبال نمایید.

هشدار جدی: پاسخ‌های ارسالی توسط کارشناسان، تنها جنبه اطلاع‌رسانی و آموزشی داشته و توصیه پزشکی تخصصی تلقی نمی‌شوند و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان دانست. اگر شما هر گونه نگرانی در مورد سلامتی خود و یا فرزندتان دارید، بهتر این است مستقیما با یک پزشک حرفه‌ای و یا یک متخصص بهداشت و درمان مشورت کنید. در عموم موارد، تشخیص صحیح پزشکی تنها توسط معاینه حضوری و دقیق و انجام آزمایش‌های مورد نیاز امکان‌پذیر است.

ارزیابی و توصیه
اولین ارزیابی را شما انجام دهید!

مطالب پیشنهادی

مطالب مجله ونوس

سایر مطالب مرتبط

پاسخ کارشناسان

بیماری‌ها

در حال بارگذاری ...