دانشنامه فرزند

آیا با مصرف قرص اچ دی احتمال بارداری وجود دارد؟

دانشنامه فرزند: سوالی که در ادامه مطالعه می‌فرمایید توسط یکی از مخاطبان ارسال شده است. شما نیز می‌توانید با ارسال سوالات خود به سامانه مشاوره دکترهمراه با کارشناسان سامانه مشورت کنید. کارشناسان سامانه مشاوره دکترهمراه در کمترین زمان، پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر و ارسال سوال کافیت به صفحه «ارسال سوال» در سامانه مراجعه نمایید.

سوال مخاطب:

کاربر ناشناس:

من در روز آخر قاعدگیم نزدیکی کامل داشته ام که منی داخل واژن ریخته شده بخاطر دسترسی نداشتن به قرص 60 ساعت بعد از آن 2 قرص اچ دی خوردم و 12 ساعت بعد 2 قرص دیگر خوردم ولی 9 روز بعد دوباره لکه بینی و خونریزی پیدا کردم، الان می خواستم ببینم احتمال بارداری وجود دارد و دلیل خونریزی دوبارم چیست؟

پاسخ کارشناس:

سمیرا طاهری (کارشناس مامایی):

علت خونریزی به خاطر حجم بالای هورمونی بوده که وارد بدنتون شده و مشکل خاصی نیست و با توجه به توضیحات تون احتمال بارداری خیلی کمه.

مطلبی که مطالعه نمودید، پیرامون موضوع «روابط» واقع در بخش «خانواده» می‌باشد. در ادامه مطالعه تعدادی از مطالب مشابه از لحاظ محتوا و موضوع را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

همچنین شما می توانید با عضویت در کانال تلگرام دانشنامه فرزند هر روز مطالب مفید و معتبر ما را دنبال نمایید.

هشدار جدی: پاسخ‌های ارسالی توسط کارشناسان، تنها جنبه اطلاع‌رسانی و آموزشی داشته و توصیه پزشکی تخصصی تلقی نمی‌شوند و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان دانست. اگر شما هر گونه نگرانی در مورد سلامتی خود و یا فرزندتان دارید، بهتر این است مستقیما با یک پزشک حرفه‌ای و یا یک متخصص بهداشت و درمان مشورت کنید. در عموم موارد، تشخیص صحیح پزشکی تنها توسط معاینه حضوری و دقیق و انجام آزمایش‌های مورد نیاز امکان‌پذیر است.

ارزیابی و توصیه
اولین ارزیابی را شما انجام دهید!

مطالب پیشنهادی

مطالب مجله ونوس

سایر مطالب مرتبط

پاسخ کارشناسان

بیماری‌ها

در حال بارگذاری ...