دانشنامه فرزند

خونریزی بعد از نزدیکی با وجود پرده بکارت

دانشنامه فرزند: سوالی که در ادامه مطالعه می‌فرمایید توسط یکی از مخاطبان ارسال شده است. شما نیز می‌توانید با ارسال سوالات خود به سامانه مشاوره دکترهمراه با کارشناسان سامانه مشورت کنید. کارشناسان سامانه مشاوره دکترهمراه در کمترین زمان، پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر و ارسال سوال کافیت به صفحه «ارسال سوال» در سامانه مراجعه نمایید.

سوال مخاطب:

کاربر ناشناس:

من نامزد دارم و ما نزدیکی انجام دادیم و من میترسم که نکنه پردم پاره شده باشه و من بلافاصله بعد از نزدیکی قرص اورژانسی مصرف کردم و در همان روز خونریزی دیدم آیا به نظرتون پرده من پاره شده یا از آن قرص ها بود که من خونریزی کردم؟ خیلی نگرانم. من قاعدگیم مرتب نیست، ولی قاعدگیم تموم شده بود بعد نزدیکی کردیم چون خانواده همسرم به شب عروسی پرده بکارت خیلی اهمیت میدن خواستم مطمئن بشم و اون قرص هارو بخاطر اینکه باردار نشم مصرف کردم. ولی همون روز خونریزی کردم.

پاسخ کارشناس:

نادیا بازرگان (کارشناس مامایی):

از عوارض این قرصهای اورژانسی اختلالات خونریزی میباشد که طبیعی محسوب میشود. اگر حین نزدیکی خونریزی دیده شود نشانه پارگی پرده بکارت هست و اگر بعدش این اتفاق بیوفته نشانه عوارض قرص میباشد. برای تشخیص سالم بودن پرده نزد پزشک زنان یا ماما مراجعه نموده تا از نزدیک معاینه شوید.

مطلبی که مطالعه نمودید، پیرامون موضوع «بیماری» واقع در بخش «خانواده» می‌باشد. در ادامه مطالعه تعدادی از مطالب مشابه از لحاظ محتوا و موضوع را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

همچنین شما می توانید با عضویت در کانال تلگرام دانشنامه فرزند هر روز مطالب مفید و معتبر ما را دنبال نمایید.

هشدار جدی: پاسخ‌های ارسالی توسط کارشناسان، تنها جنبه اطلاع‌رسانی و آموزشی داشته و توصیه پزشکی تخصصی تلقی نمی‌شوند و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان دانست. اگر شما هر گونه نگرانی در مورد سلامتی خود و یا فرزندتان دارید، بهتر این است مستقیما با یک پزشک حرفه‌ای و یا یک متخصص بهداشت و درمان مشورت کنید. در عموم موارد، تشخیص صحیح پزشکی تنها توسط معاینه حضوری و دقیق و انجام آزمایش‌های مورد نیاز امکان‌پذیر است.

ارزیابی و توصیه
امتیاز کسب شده این مطلب توسط رای 1 کاربر 5 از 5 می‌باشد.

مطالب پیشنهادی

مطالب مجله ونوس

سایر مطالب مرتبط

مقالات

پاسخ کارشناسان

بیماری‌ها

در حال بارگذاری ...