دانشنامه فرزند

آیا لکه بینی از عوارض قرص ld است؟

دانشنامه فرزند: سوالی که در ادامه مطالعه می‌فرمایید توسط یکی از مخاطبان ارسال شده است. شما نیز می‌توانید با ارسال سوالات خود به سامانه مشاوره دکترهمراه با کارشناسان سامانه مشورت کنید. کارشناسان سامانه مشاوره دکترهمراه در کمترین زمان، پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر و ارسال سوال کافیت به صفحه «ارسال سوال» در سامانه مراجعه نمایید.

سوال مخاطب:

کاربر ناشناس:

من با نامزدم نزدیکی داشتم و وقت پریودم حدود ده روز زودتر پریود شدم. حدود چند روز انگار مزه دهنم تغییر کرده بود و حالت تهوع داشتم که زیاد طول نکشید و بعد گذشت مدتی بعد یکی از رابطه ها من فقط یک عدد قرص ال دی استفاده کردم و پس فرداش پریود شدم، اما پریودی که نمیشه اسمشو گذاشت لکه بینی دارم و روز اولم هست اما همیشه در روز اول پریود من به این صورت کم نبود آیا عوارض قرص ال دیه یا من حامله ام؟

پاسخ کارشناس:

سمیرا طاهری (کارشناس مامایی):

یکی از عوارض این قرص کم کردن میزان خونریزی طی پریود است. ولی اگر خیلی با دوره های قبلیتون متفاوته چه از نظر میزان خونریزی و یا طول مدت آن آزمایش بارداری انجام بدهید.

مطلبی که مطالعه نمودید، پیرامون موضوع «روابط» واقع در بخش «خانواده» می‌باشد. در ادامه مطالعه تعدادی از مطالب مشابه از لحاظ محتوا و موضوع را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

همچنین شما می توانید با عضویت در کانال تلگرام دانشنامه فرزند هر روز مطالب مفید و معتبر ما را دنبال نمایید.

هشدار جدی: پاسخ‌های ارسالی توسط کارشناسان، تنها جنبه اطلاع‌رسانی و آموزشی داشته و توصیه پزشکی تخصصی تلقی نمی‌شوند و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان دانست. اگر شما هر گونه نگرانی در مورد سلامتی خود و یا فرزندتان دارید، بهتر این است مستقیما با یک پزشک حرفه‌ای و یا یک متخصص بهداشت و درمان مشورت کنید. در عموم موارد، تشخیص صحیح پزشکی تنها توسط معاینه حضوری و دقیق و انجام آزمایش‌های مورد نیاز امکان‌پذیر است.

ارزیابی و توصیه
اولین ارزیابی را شما انجام دهید!

مطالب پیشنهادی

مطالب مجله ونوس

سایر مطالب مرتبط

پاسخ کارشناسان

بیماری‌ها

در حال بارگذاری ...