دانشنامه فرزند

علت خونریزی بعد از مصرف قرص اورژانسی در شیردهی

دانشنامه فرزند: سوالی که در ادامه مطالعه می‌فرمایید توسط یکی از مخاطبان ارسال شده است. شما نیز می‌توانید با ارسال سوالات خود به سامانه مشاوره دکترهمراه با کارشناسان سامانه مشورت کنید. کارشناسان سامانه مشاوره دکترهمراه در کمترین زمان، پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر و ارسال سوال کافیت به صفحه «ارسال سوال» در سامانه مراجعه نمایید.

سوال مخاطب:

کاربر ناشناس:

سلام، من با اینکه از قرص های ضد بارداری شیردهی استفاده میکنم از کاندوم هم برای جلوگیری استفاده میکنم سه شب پیش متوجه پاره شدن کاندوم شدم و دو تا از قرص های شیردهی خوردم و فرداش یک بسته قرص اورژانسی خوردم الان پس از گذشت سه روز از اون اتفاق خونریزی پیدا کردم آیا دلیلش خوردن قرص هاست یا دلیل دیگه ای داره؟ اینم بگم که من تواین هشت ماهی که از قرص های شیردهی استفاده کردم عادت ماهانه نشدم.

پاسخ کارشناس:

مهدیه سیل‌سپور (کارشناس مامایی):

سلام، خونریزی به دلیل مصرف قرص ها است که مانع از باردار شدن شود، اما قرص شیردهی بعلت هورمون ضعیفی که داره فقط برای شش ماه اول بعد از زایمان مناسب است و بعد از اون باید قرص ال دی یا روش های دیگه استفاده شود.

مطلبی که مطالعه نمودید، پیرامون موضوع «روابط» واقع در بخش «خانواده» می‌باشد. در ادامه مطالعه تعدادی از مطالب مشابه از لحاظ محتوا و موضوع را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

همچنین شما می توانید با عضویت در کانال تلگرام دانشنامه فرزند هر روز مطالب مفید و معتبر ما را دنبال نمایید.

هشدار جدی: پاسخ‌های ارسالی توسط کارشناسان، تنها جنبه اطلاع‌رسانی و آموزشی داشته و توصیه پزشکی تخصصی تلقی نمی‌شوند و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان دانست. اگر شما هر گونه نگرانی در مورد سلامتی خود و یا فرزندتان دارید، بهتر این است مستقیما با یک پزشک حرفه‌ای و یا یک متخصص بهداشت و درمان مشورت کنید. در عموم موارد، تشخیص صحیح پزشکی تنها توسط معاینه حضوری و دقیق و انجام آزمایش‌های مورد نیاز امکان‌پذیر است.

ارزیابی و توصیه
اولین ارزیابی را شما انجام دهید!

مطالب پیشنهادی

مطالب مجله ونوس

سایر مطالب مرتبط

مقالات

پاسخ کارشناسان

بیماری‌ها

در حال بارگذاری ...